معنای CRM چیست؟
• CRM مجموعه جامعی از فرآیندها و تکنولوژیها برای مدیریت روابط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی، فروش و خدمات، صرفنظر از نوع کانالهای ارتباطی آنهاست.
• CRM (مدیریت روابط با مشتریان) یک استراتژی تجاری به منظور انتخاب و مدیریت مشتریان است. CRM باعث بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت در دراز مدت است.
• CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)،استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است. CRMفناوری،فرآیندها و تمامی فعالیتهای کسب و کار را حول محوریت مشتری یکپارچه می سازد. ادامه مطلب ...
معنای CRM چیست؟
• CRM مجموعه جامعی از فرآیندها و تکنولوژیها برای مدیریت روابط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی، فروش و خدمات، صرفنظر از نوع کانالهای ارتباطی آنهاست.
• CRM (مدیریت روابط با مشتریان) یک استراتژی تجاری به منظور انتخاب و مدیریت مشتریان است. CRM باعث بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت در دراز مدت است.
• CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)،استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است. CRMفناوری،فرآیندها و تمامی فعالیتهای کسب و کار را حول محوریت مشتری یکپارچه می سازد. ادامه مطلب ...
هزینه ارتباطات به هر نوعی که باشد، جزو دغدغه های صاحبان تجارت است. ارتباطات این روزها جز جدایی ناپذیر از تجارت است. از این رو مدیران همواره در پی یافتن راهکارهایی جهت فرار از پرداخت هزینه های سرسام آور تماس ها هستند پس در نتیجه VoIP راه حل کاهش هزینه ی ارتباطات تلفنی می باشد. ادامه مطلب ...
علت محبوبیت مرکز تماس امروزه چیست ؟ مرکز تماس مکانیست که تماسهای تلفنی مشتریان و سایر تماسها به وسیله سازمان مورد پاسخگویی قرار می گیرند و عموما این فرآیند مرکز تماس ها توسط پردازشهای کامپیوتری صورت می گیرد. محبوبیت مرکز تماس در جوامع امروزی به طور فزاینده ای در حال افزایش است چرا که بسیاری از شرکتها به متمرکز نمودن خدمات و پشتیبانی مشتریان از طریق مرکز تماس روی آورده اند. مرکز تماس کارمندان بسیاری را برای ارائه خدمات پشتیبانی و فروش استخدام می کنند.
آیا تا به حال با سازمانی تماس گرفته اید که صدایی را بشنوید و از شما بخواهد عددی را از یک فهرست انتخاب کرده، وارد کنید یا بخوانید؟ در واقع شما با یک سیستم تلفن گویا ارتباط برقرار کرده اید. در هر موسسه چگونگی ارائه خدمات به مراجعین باتلفن گویا و داشتن سیستمهای پاسخگویی به مشتریان(تلفن گویا)یکی از مهمترین عوامل رضایت مشتریان و در نتیجه سودآوری و پیشرفت موسسه می باشد. با استفاده آسان از تلفن برای عموم، ارتباط تلفنی (تلفن گویا) اولین راه ارتباط مردم با سازمان است. از این رو داشتن بخش روابط عمومی و پاسخگویی به مراجعین از اساسیترین نیازهای هر سازمان است و در بسیاری مواقع نیروی انسانی بسیاری را درگیر مینماید. به همین منظور سیستمهایی تحت عنوان تلفن گویا وارد بازار شدند که سیستم تلفن گویا ابزاری برای برقراری ارتباط مستقیم و دریافت اطلاعات از یک مرکز اطلاع رسانی میباشند که با تجهیز سازمان به تلفن گویا، ارباب رجوع بدون نیاز به داشتن امکانات خاص، با در اختیار داشتن یک خط تلفن معمولی می تواند با سیستم تلفن گویا تماس گرفته و اطلاعات لازم خود را که قبلا در سیستم تلفن گویا برای آنها فراهم گردیده به صورت صوتی دریافت کند.تلفن گویا همانگونه که مشخص است رسانه ای است برای ارائه اطلاعات سازمان به صورت خودکار و از طریق تلفن. ادامه مطلب ...