مدیریت تماس ماهان ویپ

نرم افزار مدیریت تماس ماهان ویپ به جهت قانونمند کردن تماسهای ورودی و خروجی یک مجموعه که از بستر شبکه برای مکالمات خود استفاده می کنند به کار برده می شود.

مدیریت تماس ماهان ویپ

نرم افزار مدیریت تماس ماهان ویپ به جهت قانونمند کردن تماسهای ورودی و خروجی یک مجموعه که از بستر شبکه برای مکالمات خود استفاده می کنند به کار برده می شود.

آیا میدانید معنای CRM چیست؟

معنای CRM چیست؟

•   CRM مجموعه جامعی از فرآیندها و تکنولوژیها برای مدیریت روابط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی، فروش و خدمات، صرفنظر از نوع کانالهای ارتباطی آنهاست.

•   CRM (مدیریت روابط با مشتریان) یک استراتژی تجاری به منظور انتخاب و مدیریت مشتریان است. CRM باعث بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت در دراز مدت است.

•   CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)،استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است.  CRMفناوری،فرآیندها و تمامی فعالیتهای کسب و کار را حول محوریت مشتری یکپارچه می سازد.  

•   CRM روش بهینه سازی ارتباط با مشتریان(مثل مدیریت مشتریان و ارائه خدمات به آنها) با استفاده از آخرین فناوریهای اطلاعات یا مدلهای کسب و کار است.

•   CRM یک سیستم اطلاعاتی یکپارچه است CRM در جهت برنامه ریزی،زمان بندی و کنترل فعالیتهای قبل و بعد از فروش سازمان با هدف توانمند سازی مشتریان جهت تعامل با سازمانها از طریق ابزارهای متعددی چون وب،تلفن و غیره به کار می رود.

•   CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به معنای ایجاد و حفظ ارتباط شخصی شده با مشتریان سودآور از طریق استفاده مناسب از فناوریهای اطلاعات و ارتباطات است.

CRM از سه بخش تشکیل شده است. مشتری(Customer)، روابط(Relationship) و مدیریت(Management) .

در سیستم CRM منظور از مشتری، مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین، نقش حمایت کننده را داراست.

در سیستم CRM منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباط یاد گیرنده(Learning Relationship) است.

در سیستم CRM منظور از مدیریت، خلاقیت و رهبری فرآیند کسب و کار مشتری مدار و قراردادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب یک سازمان است.

حال آیا میدانید معنای CRM چیست؟

مفهوم کلی تعاریف CRM مطرح شده، بیانگر نوعی رابطه بین مشتریان و سازمان های ارائه کننده محصول CRM است که بوسیله سیستمی موثر و به روز شونده CRM، اطلاعات مهم در خصوص مشتریان بالفعل و بالقوه را در اختیار سازمان ها قرار می دهد. سازمان ها بوسیله سیستم CRM قادر خواهند بود مشتریان جدیدی برای محصولات خود (کالا/خدمات) پیدا کرده و از میان مشتریان قبلی، سودمندترین آنها را برای بقای سازمان شناسایی و پشتیبانی نمایند.

برخی اصطلاحات جایگزین CRM

  • مدیریت روابط با مشتریان
  • بازاریابی روابط با مشتریان
  • بازاریابی میکرو
  • بازاریابی تک به تک

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه مدیریت ارتباط با مشتری مراجعه کرده و با امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ماهان ویپ آشنا شوید.

منبع: آیا میدانید معنای CRM چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.