مدیریت تماس ماهان ویپ

نرم افزار مدیریت تماس ماهان ویپ به جهت قانونمند کردن تماسهای ورودی و خروجی یک مجموعه که از بستر شبکه برای مکالمات خود استفاده می کنند به کار برده می شود.

مدیریت تماس ماهان ویپ

نرم افزار مدیریت تماس ماهان ویپ به جهت قانونمند کردن تماسهای ورودی و خروجی یک مجموعه که از بستر شبکه برای مکالمات خود استفاده می کنند به کار برده می شود.

معرفی نرم افزار call center

در صورتی که کسب وکاری را راه اندازی کرده اید و با استفاده از مرکز تماس ویپ قصد دارید آن را اداره کنید، نیاز است که جهت بهره مندی از قبلیت های مرکز تماس ویپ از نرم افزار های call center استفاده کنید. نرم افزار call center انواع مختلفی دارد که بعد از آشنایی با مفهوم نرم افزار call center، کاربرد آن و انواع مختلف موجود در بازار با نمونه های مختلف نرم افزار های call center برای موبایل، دستکتاپ و…آشنا خواهید شد.  

نرم افزار call center چیست؟

نرم افزار call center ابزاری مشابه پیامرسان های رایگان امروزی است که برحسب نوع سیستم عامل مورد استفاده توسط کاربر، امکان نصب روی انواع دستگاه ها را دارد.

کاربرد های نرم افزار call center
زمانی که با یک سازمان، ارگان، شرکت و به طور کلی یک مرکز پاسخگویی تماس حاصل می کنید،صدای اوپراتور را به صورت مستقیم نمیشنوید؛ بلکه با استفاده از راهنمایی یک مرکز از پیش تعیین شده و برنامه یزی شده به نام نرم افزار call center راهنمایی ها لازم برای هدایت شما صورت میگیرد. استفاده از نرم افزار call center جهت پاسخ گویی کارشناسان به واسطه تجهیزات سخت افزاری ویپ نظیر تلفن ویپ که قبلا هم با آن آشنا شدید، می باشد.

قابلیت های نرم افزار call center
در نرم افزار وی یک منوی متن باز در اختیار شما قرار می گیرد که برحسب نیازهای شما قابلیت شخصی سازی دارد. قابلیت های زیادی را می توان به نرم افزار call center اضافه کرد یا این که از قابلیت های پیش فرض آن به بهترین نحو استفاده کرد.
برخی از نرم افزار های call center جهت مشاهده تماس های صورت گرفته با مرکز هستند.می توان تاریخ، روز و مدت زمان مکالمه را به خوبی در نرم افزار call center مانیتورینگ کرد.
امکان نظرسنجی، امکان ارسال پیام یا ایمیل به کاربر، ارسال محتوا چندرسانه ای و…از جمله مواردی است که با در نظر گرفتن مزایا سرویس ویپ، می توانید از طریق نرم افزار call center برای مشتریان خود فراهم کنید.

تا کنون دریافتید که برخی از نرم افزار ها علاوه بر برقراری تماس، امکان ارسال و دریافت فکس را نیز فراهم کرده اند. برای نصب انواع نرم افزار های call center معمولا ویژگی هایی در نظر گرفته میشود: رایگان بودن استفاده از نرم افزار call center، امکان ارسال تماس از طریق کامپیوتر، امکان مدیریت تماس نرم افزار call center از طریق گوشی و.. با توجه به این ویژگی ها در ادامه به معرفی برترین نرم افزارهای مرکز تماس ویپ می پردازیم که علاوه بر راریگان بودن، تمامی امکانات گفته شده را دربردارند.

انواع نرم افزار call center

VoIPDiscount
از نرم افزار های تماس رایگان ویپ می توان به VoIPDiscount اشاره کرد. این نرم افزار بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری امکان مکالمات را با سراسر جهان برقرار میکند. معمولا شماره هایی که برای برقراری تماس با مرکز تماس در نظر گرفته میشود کوتاه هستند و امکان شماره گیری را ساده تر می کنند. امکاناتی که در VoIPDiscount وجود دارد از هر نظر برای سرویس پشتیبانی مشتریان مناسب است. کشورهایی که امکان برقراری تماس با آن ها وجود دارد محدود هستند.
PhonerLite
در این نرم افزار call center می توانید آدرس ها را بر اساس آی پی و شماره SIP طبقه بندی کنید. بنابراین برای استفاده از نرم افزار مرکز تماس PhonerLite باید یک حساب SIP داشته باشید.
تجهیزات سخت افزاری لازم برای استفاده از PhonerLite عبارتند از : میکروفون، اسپیکر، کارت صدا حرفه ای و اتصال اینترنت قوی
با استفاده از نرم افزار مرکز تماس ویپ PhonerLite می توانید به صورت همزمان از چند پروفایل SIP استفاده نمایید. از قابلیت های دیگر نرم افزار PhonerLite می توان به ضبط مکالمات به صورت ثابت، ایجاد دفترچه تلفن و بررسی لیست تماس ها اشاره کرد.
PhonerLite به صورت رایگان برای استفاده های گسترده در شرکت های بزرگ قابل دانلود است.


منبع: معرفی نرم افزار call center

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.