مدیریت تماس ماهان ویپ

نرم افزار مدیریت تماس ماهان ویپ به جهت قانونمند کردن تماسهای ورودی و خروجی یک مجموعه که از بستر شبکه برای مکالمات خود استفاده می کنند به کار برده می شود.

مدیریت تماس ماهان ویپ

نرم افزار مدیریت تماس ماهان ویپ به جهت قانونمند کردن تماسهای ورودی و خروجی یک مجموعه که از بستر شبکه برای مکالمات خود استفاده می کنند به کار برده می شود.

مرکز تماس مجازی ویپ

یکی از کاربرد های ویپ ، برقراری تماس به صورت مجازی میان کاربران یک ارگان بزرگ و یا سازمان مهم می باشد. همان طور که قبلا گفته شد ، از مهم ترین دلایل استفاده از سیستم ویپ نیز گسترده کردن ارتباط محدود افراد مختلفی است که در یک محیط محدود کار می کنند . اگر کار شما غیرحضوری است ، می توانید با استفاده از مرکز تماس مجازی ویپ ، به سادگی در منزل ، به مدیریت کارها بپردازید. برای آشنایی بیشتر با مرکز تماس مجازی ویپ ، شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می کنیم.


  معرفی مرکز تماس مجازی ویپ

مرکز تماس مجازی ویپ ، توسط یک SearchCRM تعریف میشود. با استفاده از مرکز تماس مجازی ویپ ، یک دفترچه مخاطبین برای افرادی که در نقاط مختلف جغرافیایی پراکنده شده اند تهیه و تنظیم میشود. اعضای یک مرکز تلفن ، می توانند در گروه های مختلف و مراکز کوچک تر طبقه بندی شوند و به این ترتیب یک میز کار مجازی برای هر فرد تعیین شود.
مهم ترین کاربرد مرکز تماس مجازی ویپ ، استفاده از آن در منزل است و اساسا نیز برای کارهای خانگی و غیرحضوری از مرکز تلفن استفاده میشود. ساعت های کاری به صورت کاملا منعطف در مرکز تماس مجازی ویپ تعریف میشود و افراد بدون نیز به استفاده از لباس و پوشش رسمی کار ، به فعالیت میپردازند.

مزایای استفاده از مرکز تماس مجازی ویپ

کاهش هزینه های استخدام افراد مختلف ، هزینه های تامین جا و مکان برای استقرار افراد و نهایتا هزینه های مصرفی برای خرید تجهیزات سخت افزاری کار ، از مزایای استفاده از مرکز تماس مجازی می باشد. از نظر امنیتی ، سرویس های مجازی ویپنسبت به سرویس های حقیقی ، کاملا مناسب تر هستند. پشتیبانی از مراکز تماس مجازی توسط سرویس دهندگان ویپ ، یکی از مهم ترین مزایا در استفاده از مرکز تماس مجازی ویپ می باشد.

منبع: مرکز تماس مجازی ویپ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.