مدیریت تماس ماهان ویپ

نرم افزار مدیریت تماس ماهان ویپ به جهت قانونمند کردن تماسهای ورودی و خروجی یک مجموعه که از بستر شبکه برای مکالمات خود استفاده می کنند به کار برده می شود.

مدیریت تماس ماهان ویپ

نرم افزار مدیریت تماس ماهان ویپ به جهت قانونمند کردن تماسهای ورودی و خروجی یک مجموعه که از بستر شبکه برای مکالمات خود استفاده می کنند به کار برده می شود.

شرایط پشتیبانی

یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب یک محصول پشتیبانی آن بوده و همواره این موضوع یکی از دغدغه های مشتریان خواهد بود لذا شرایط پشتیبانی ماهان ویپ به شرح ذیل می باشد :

 

سطح خدمات 1 / بر اساس توافق فیما بین
ردیف
زمان مراجعه
نوع مشکل
1مراجعه به محل کارفرما در کمتر از 2ساعت در ساعات کاری / حداکثر 15 ساعت در ساعات غیرکاریدر صورتیکه مشکلی وقوع یابد که کارکرد سیستم به طور کامل مختل شود و تلفن های مجموعه از کار بیفتد.
2ارائه سرویس به صورت از راه دوردر صورت درخواست راه اندازی
3سرکشی دوره ایکارشناسان ماهان ارتباط به صورت دوره ای هر دوهفته یکبار (حتی در صورت عدم وجود مشکل ) به محل کارفرما مراجعه کرده و نحوه کارکرد سیستم را بررسی خواهند نمود.

 

سطح خدمات 2 / بر اساس توافق فی ما بین

 

ردیف
زمان مراجعه
نوع مشکل
1مراجعه به محل کارفرما در کمتر از 24 ساعت کاری حداکثر 48 ساعت در ساعات غیر کاریدر صورت مختل شدن کارکرد کلی سیستم
2ارائه سرویس به صورت از راه دوردر صورت درخواست راه اندازی سرویس جدید از سوی کارفرما یا اعلام خرابی موردی و مقطعی کارشناسان ماهان ارتباط به صورت از راه دور از روی شبکه اینترنت با هماهنگی کارشناسان کارفرما به سیستم متصل شده و مشکل به وجود آمده را حل کرده و یا سرویس جدید را راه اندازی خواهند نمود.
3سرکشی دوره ایکارشناسان ماهان ارتباط به صورت دوره ای هر دوهفته یکبار (حتی در صورت عدم وجود مشکل ) به محل کارفرما مراجعه کرده و نحوه کارکرد سیستم را بررسی خواهند نمود.





منبع: شرایط پشتیبانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.